GRATIS VERZENDING op NL orders vanaf €100,- (standaard €5,95)GRATIS VERZENDING op BE orders vanaf €175,- (standaard €10,-)Binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden!

Veelgestelde vragen

Bestellen en levering

Kan ik mijn bestelling volgen via track & trace?

Nadat je pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een e-mail met een track & trace code waarmee je de status van de levering kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend op basis van de bestemming, de grootte en de waarde van jouw bestelling. Bekijk de exacte verzendkosten in de tabel bij levertijden & verzending.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Atelier de Wevershoek biedt verschillende verzendopties aan zodat jouw bestelling wordt bezorgd wanneer jij het product nodig hebt. Controleer de tabel levertijden & verzending om levertijd naar jouw bestemming te bekijken. Voor binnenlandse verzendingen is dit over het algemeen de eerstvolgende dag.

Het gekozen artikel is op dit moment niet voorradig, kan ik dit wel bestellen?

Veel producten zitten vast in ons assortiment, deze worden standaard aangevuld. Niet alle producten zijn het gehele jaar voorradig. Ben je op zoek naar een specifiek product? Neem dan contact met ons op via e-mail: info@dewevershoek.nl en we geven je graag een indicatie wanneer het product weer op voorraad komt. Mocht het product niet meer beschikbaar zijn dan denken we graag mee over een alternatief.

Kan ik een bestelling die ik geplaatst heb nog wijzigen?

We willen ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, daarom beginnen we direct na het plaatsen van je order met het inpakken van je pakketje. Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen we de bestelling niet meer annuleren of wijzigen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Misschien twijfel je over de bestelling of wil je liever het product eerst zien? Dan is het ook mogelijk om het product hier te komen ophalen. Neem in dat geval contact met mij op zodat we een geschikt tijdstip kunnen afspreken. Zorg ervoor dat je bij de bestelprocedure de optie ‘Afhalen in Gees (DR)’ selecteert.

Mijn bestelling staat op verzonden, maar ik heb hem nog niet ontvangen.

Je kunt de zending volgen met de track & trace code dat je hebt ontvangen nadat de producten zijn verzonden. Mocht je vragen hebben over de levering dan kun je contact opnemen via info@dewevershoek.nl.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?

Dit is afhankelijk van het bezorgbedrijf in je land. De meeste postbezorgers laten een briefje achter en komen de volgende werkdag terug om het nogmaals te proberen, of ze bezorgen het bij de buren. Als het pakket in de brievenbus past, wordt het soms daarin geplaatst. Na twee keer proberen gaat het pakket terug naar een dichtstbijzijnde servicepunt van de postbezorger. Je hebt de mogelijkheid om het pakket daar af te halen. Hier wordt je pakket 7 dagen (PostNL) respectievelijk 14 dagen (DHL) bewaard voordat het pakket retour gaat naar ons adres.

Betalen

Hoe snel word ik terugbetaald na retournering?

Retouren worden zo snel mogelijk verwerkt, maar uiterlijk binnen twee weken na ontvangst van de producten. Zodra jouw retour is verwerkt in ons systeem ontvang je hier persoonlijk bericht van per e-mail. Het retourbedrag wordt op dat moment overgeschreven. Houd er wel rekening mee dat het daarna nog enkele dagen kan duren voordat de payment provider Mollie het bedrag daadwerkelijk op jouw rekening heeft teruggestort.

Wat zijn de betaalmethodes?

Je kunt op verschillende manieren betalen, momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: Ideal, Paypal (+3%), Bancontact en KBC / CBC Payment Button (+0,9%).

Garantie en klachten

Waar kan ik terecht met een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik zou je dan willen vragen om je klacht bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@dewevershoek.nl.

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Bij aankoop van een product in de webshop heb je altijd een wettelijke garantie, zie onze garantie procedure. Je hebt recht op een goed product, is dit niet het geval? Stuur ons dan een e-mail met de beschrijving van de klacht en met vermelding van je bestelnummer. Voeg een foto van het defect toe. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op over de verdere behandeling van de klacht.

Mijn artikel is beschadigd of kapot

Met uiterste zorg wordt de collectie van Atelier de Wevershoek samengesteld, we doen dus logischerwijze ons uiterste best om producten in topconditie bij je aan te leveren. Toch kan het wel eens gebeuren dat er iets aan de hand is waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Ik zou je willen vragen om dan via de mail info@dewevershoek.nl contact op te nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen we kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Retourneren / annuleren

Kan ik mijn producten ruilen?

Producten die niet passen kunnen binnen 30 dagen geruild worden. Retourneer de verkeerde artikelen volgens retourprocedure vermeld op het retourformulier en bestel de nieuwe artikelen gewoon opnieuw. De kosten en risico’s van het ruilen zijn voor rekening van de klant.

Naar welke adres kan ik een retour sturen?

Je kunt je retour zenden naar onderstaand adres:
Atelier de Wevershoek
Oude Steeg 30
7863 PG Gees
Nederland

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Producten die niet passen kunnen binnen 30 dagen geruild worden, mits:
• Het product is verpakt in –indien redelijkerwijze mogelijk- originele verpakking;
• Het kaartje moet nog aan het product vastzitten en het product mag niet gedragen zijn.

Hoe kan ik retourneren?

Gebruik het retourformulier die je in het pakket vindt en volg de instructies. Je kunt het retourformulier hier ook zelf printen. Heb je meer vragen? Mail ons dan.

Kan ik een bestelling nog annuleren?

We willen ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, daarom beginnen we direct na het plaatsen van je order met het inpakken van je pakketje. Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen we de bestelling niet meer annuleren of wijzigen.