Veelgestelde vragen
Bestellen en levering
Nadat je pakket ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een e-mail met een track & trace code waarmee je de status van de levering kunt volgen.
De verzendkosten worden berekend op basis van de bestemming, de grootte en de waarde van jouw bestelling. Bekijk de exacte verzendkosten in de tabel bij levertijden & verzending.
Atelier de Wevershoek biedt verschillende verzendopties aan zodat jouw bestelling wordt bezorgd wanneer jij het product nodig hebt. Controleer de tabel levertijden & verzending om levertijd naar jouw bestemming te bekijken. Voor binnenlandse verzendingen is dit over het algemeen de eerstvolgende dag.
Veel producten zitten vast in ons assortiment, deze worden standaard aangevuld. Niet alle producten zijn het gehele jaar voorradig. Ben je op zoek naar een specifiek product? Neem dan contact met ons op via e-mail: info@dewevershoek.nl en we geven je graag een indicatie wanneer het product weer op voorraad komt. Mocht het product niet meer beschikbaar zijn dan denken we graag mee over een alternatief.
We willen ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, daarom beginnen we direct na het plaatsen van je order met het inpakken van je pakketje. Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen we de bestelling niet meer annuleren of wijzigen.
Misschien twijfel je over de bestelling of wil je liever het product eerst zien? Dan is het ook mogelijk om het product hier te komen ophalen. Neem in dat geval contact met mij op zodat we een geschikt tijdstip kunnen afspreken. Zorg ervoor dat je bij de bestelprocedure de optie ‘Afhalen’ selecteert.
Je kunt de zending volgen met de track & trace code dat je hebt ontvangen nadat de producten zijn verzonden. Mocht je vragen hebben over de levering dan kun je contact opnemen via info@dewevershoek.nl.
Dit is afhankelijk van het bezorgbedrijf in je land. De meeste postbezorgers laten een briefje achter en komen de volgende werkdag terug om het nogmaals te proberen, of ze bezorgen het bij de buren. Als het pakket in de brievenbus past, wordt het soms daarin geplaatst. Na twee keer proberen gaat het pakket terug naar een dichtstbijzijnde servicepunt van de postbezorger. Je hebt de mogelijkheid om het pakket daar af te halen. Hier wordt je pakket 7 dagen (PostNL) respectievelijk 14 dagen (DHL) bewaard voordat het pakket retour gaat naar ons adres.
Betalen
Retouren worden zo snel mogelijk verwerkt, maar uiterlijk binnen twee weken na ontvangst van de producten. Zodra jouw retour is verwerkt in ons systeem ontvang je hier persoonlijk bericht van per e-mail. Het retourbedrag wordt op dat moment overgeschreven. Houd er wel rekening mee dat het daarna nog enkele dagen kan duren voordat de payment provider, Mollie het bedrag daadwerkelijk op jouw rekening heeft teruggestort.
Je kunt op verschillende manieren betalen, momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: Ideal, Paypal (+3%), Bancontact en KBC / CBC Payment Button (+0,9%) en Klarna.
Garantie en klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik zou je dan willen vragen om je klacht bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@dewevershoek.nl.
Bij aankoop van een product in de webshop heb je altijd een wettelijke garantie. Je hebt recht op een goed product, is dit niet het geval? Stuur ons dan een e-mail met de beschrijving van de klacht en met vermelding van je bestelnummer. Voeg een foto van het defect toe. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op over de verdere behandeling van de klacht.
Met uiterste zorg wordt de collectie van Atelier de Wevershoek samengesteld, we doen dus logischerwijze ons uiterste best om producten in topconditie bij je aan te leveren. Toch kan het wel eens gebeuren dat er iets aan de hand is waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Ik zou je willen vragen om dan via de mail info@dewevershoek.nl contact op te nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen we kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Retourneren / annuleren
Producten die niet passen kunnen binnen 14 dagen geruild worden. Retourneer de verkeerde artikelen volgens onze retourprocedure en bestel de nieuwe artikelen gewoon opnieuw. De kosten en risico’s van het ruilen zijn voor rekening van de klant.
Je kunt je retour zenden naar onderstaand adres:
Atelier de Wevershoek
Talmastraat 22
1182EM Amstelveen
We willen ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt, daarom beginnen we direct na het plaatsen van je order met het inpakken van je pakketje. Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen we de bestelling niet meer annuleren of wijzigen.