Gratis verzending vanaf EUR 75,- (binnen NL) | Voor 13:00 besteld, is dezelfde dag verzonden | WebwinkelKeur gecertificeerd

Veelgestelde vragen

Bestellen en levering

  • Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

    Je ontvangt altijd een e-mail met daarin een Track & Trace code. Hiermee kan je je bestelling verder gaan volgen. De levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL/PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bestellingen met een orderbedrag vanaf EUR 75,- worden gratis verzonden (alleen in NL).

    Brievenbuspakketje:             EUR 3,95

    Pakket:                                       EUR 5,95

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Bestellingen die op werkdagen voor 13:00 uur zijn geplaatst, worden in principe dezelfde dag nog verzonden. De leveringen verlopen via postbezorging of pakketverzorger DHL/ PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende dag plaatsvinden. Helaas kunnen we het moment van afleveren niet garanderen. Houd er rekening mee dat DHL pakketten niet worden bezorgd op zaterdag en zondag, en voor PostNL geldt dit op zondag en maandag.

  • Het gekozen artikel is op dit moment niet voorradig, kan ik dit wel bestellen?

    Niet alle artikelen zijn in grote hoeveelheden voorradig, maar in de meeste gevallen kan ik op vrij korte termijn alsnog leveren. Neem gerust even contact op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

  • Kan ik een bestelling die ik geplaatst heb nog wijzigen?

    Zodra je bestelling geplaatst is kan je niet meer wijzigen. Je kunt wel de bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Mocht het pakketje al zijn verzonden dan kun je alleen nog retourneren binnen 14 dagen.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Misschien twijfel je over de bestelling of wil je liever het product eerst zien? Dan is het ook mogelijk om het product hier te komen ophalen. Neem in dat geval contact met mij op zodat we een geschikt tijdstip kunnen afspreken. Zorg ervoor dat je bij de bestelprocedure het vinkje op ‘afhalen’ aanzet.

     

  • Mijn bestelling staat op verzonden, maar ik heb hem nog niet ontvangen.

    De bestelling wordt in principe één dag na mijn verzending bij jouw thuis afgeleverd. Houd er rekening mee dat DHL de pakketten niet op zaterdag en zondag afleveren, en voor PostNL geldt dit op zondag en maandag. Je kunt je pakket volgen met een track & trace code die je ontvangt in de mail. Mocht je pakket toch langer onderweg zijn dan kun je contact opnemen via info@dewevershoek.nl.

Betalen

  • Hoe snel word ik terugbetaald na retournering?

    Het verschuldigde bedrag maak ik binnen 14 dagen na aanmelding van het retour aan je over (mits het product reeds in goede orde retour is).

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt op verschillende manieren betalen, momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: Ideal en Paypal.

Garantie en klachten

  • Waar kan ik terecht met een klacht?

    Het kan ook voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik zou je dan willen vragen om je klacht bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@dewevershoek.nl.

  • Heb ik garantie op mijn artikelen?

    Bij aankoop van een product in de webshop heb je altijd een wettelijke garantie. Je hebt recht op een goed product, is dit niet het geval? Dan ben ik wettelijk verplicht om het product te repareren, te vervangen of geld terug te geven. Het is hierbij van belang dat de schade niet is ontstaan door eigen schuld.

  • Mijn artikel is beschadigd of kapot

    Met uiterste zorg wordt de collectie van Atelier de Wevershoek samengesteld, ik doe dus logischerwijze mijn best om producten in topconditie bij je aan te leveren. Toch kan het wel eens gebeuren dat er iets aan de hand is waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Ik zou je willen vragen om dan via de mail info@dewevershoek.nl contact met mij op te nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Retourneren / annuleren

  • Kan ik mijn producten ruilen?

    Producten die niet passen kunnen binnen 14 dagen geruild worden. Retourneer de verkeerde artikelen volgens retourprocedure vermeld op het retourformulier en bestel de nieuwe artikelen gewoon opnieuw. De kosten en risico’s van het ruilen zijn voor rekening van de klant.

  • Naar welke adres kan ik de retouren sturen?

    Om een product retour te sturen kun je contact opnemen met mij via info@dewevershoek.nl. Ik zal het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan wordt het pakketje niet retour genomen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij retour goed is verpakt.

  • Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

    • Het product is verpakt in –indien redelijkerwijze mogelijk- originele verpakking;
    • Het kaartje moet nog aan het product vastzitten en het product mag niet gedragen zijn;
    • Stuur het product met alle toebehoren terug conform de retourinstructies die je per mail van ons ontvangt bij het retourmelden van het product.

  • Hoe kan ik retourneren?

    Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd. De kosten en risico’s van het retourneren zijn voor rekening van de klant.

  • Kan ik een bestelling nog annuleren?

    Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden, kan je me een mail sturen om te annuleren. Mocht het pakketje al zijn verzonden dan kun je alleen nog retourneren.

De waardering van dewevershoek.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 7 reviews.